تبلیغات

۱۳۸۹ بهمن ۱, جمعه

ىانلوى فیلم سینمایی اخراجی های 3 با لينك مستقيم

ىانلوى فیلم سینمایی جدید  Ekhrajiha 1.5 اخراجيها 1.5با کیفیت اورجینال با لينك مستقيم

( کارگردان : مسعود ده نمکی / بازیگران : اکبر عبدی , مریلا زارعی , محمد رضا شریفی نیا و ... )

| پیشنهاد میکنم حتما این فیلم را تماشا کنید |

فیلم اخراجی های ۱/۵ معروف به اخراجی های ۳ قرار بود که جای اخراجی های ۲ پخش شود اما به دلیل لو رفتن داستان پخش نشد و اخراجی های ۲ روی پرده رفت .
داستان این فیلم متفاوت با دو قسمت دیگر نوشته شده است

خلاصه داستان :سالها از زمان جنگ گذشته و زمان حال است که در یک برنامه تلویزیونی فیلمی از شهادت داش مجید پخش می شود و به دنبال آن مصاحبه های زنده از افراد حاضر در فیلم که همان برادران اخراجی هستند و دردسر های شیرین و بازگویی حقایق تلخ در قالب طنز .
 کفتر بازی بایرام و فست فود زدن امیر دودو و بیمارستان دکتر مامانی گوگوری و شیمیایی شدن بیژن بزغاله و موسسه مالی اعتباری حاجی گرینوف و جمع کردن منشیان دختر دور و ورش و…. این صحنه ها را از دست ندهید .
بازیگران:

اكبر عبدي، كامبيز ديرباز، محمدرضا شريفي نيا، قاسم زارع، عليرضا اوسيوند، مريلا زارعي، نگار فروزنده، ليلا بلوكات، غلامرضا علي اكبري، منوچهر آذر، فخرالدين صديق شريف، سپند اميرسليماني، سيروس كهوري نژاد، سيروس اسنقي، محمود مقامي

خلاصه داستان:

در 34دقيقه‌اي كه به فيلم اخراجي‌ها 1 اضافه شده است ‌به زمان حال يعني سالها پس از شهادت مجيد سوزوكي باز مي‌گردد.
فيلمنامه فيلم اخراجي‌ها 1 در مرحله اوليه شامل دو بخش زمان حال و فلاش‌بك به زمان جنگ بود ولي وقتي زمان اوليه فيلم 140 دقيقه شد، تصميم به كوتاه كردن بخش‌هايي از فيلم كه در زمان حال مي‌گذشت، گرفته شد ، چون در اكران سينماي ايران بيش از 100 الي 110 دقيقه زمان براي اكران فيلم در نظر نمي‌گيرند.
با توجه به مشكلات و مسائلي كه در مورد قاچاق فيلم به وجود آمد، تصميم گرفته شد كه زمان حال هم به فيلم اضافه شود، چون اين برهه زماني از نظر مضموني، نكات جالبي در خود دارد.
در فصل 34 دقيقه‌اي كه به زمان حال مي‌پردازد، بازي مريلا زارعي در نقش يك خبرنگار نيز كه در نسخه اخراجيها 1 وجود ندارد، به فيلم افزوده شده است.
تاكنون در سينماي ايران سابقه نداشته كه فيلمي در حين اكران، دستخوش تغيير و اضافه شدن زمان شود و اين اتفاق، اتفاق جديدي در سينماي ايران مي باشد.


يادداشت:

به دنبال درخواستهاي مكرر جمع كثيري از كاربران گرامي مبني بر ارايه 34 دقيقه حذف شده اخراجيها يك، اخراجيها 1.5 تقديم مي گردد. 


۱ نظر:

ناشناس گفت...

www.get4pc.com