تبلیغات

۱۳۸۹ دی ۲۴, جمعه

مستند تغییر جنسیت در ایران

مستند تغییر جنسیت در ایران با لینک مستقیم
 
 
برای دانلود از لینک زیر استفاده کنید
با قرار دادنه این لینک دربرنامه مدیریت دانلد میتوانید دانلود کنی
 
 

کلمات کلیدی:
پرشین ایران مستند این توانایی دریافت صورتیکه است قرار داده ندارید توانید خریداری نمایید مدیران تماس طریق بخش عزیز دوستان جنسیت برای تغییر iran jensiat dar اولین بار اختیار شما رایگان بصورت کمپ اون موقع خیلی کوچولو بود البته الانم هست اما نه مثل اون موقع . آروم نازش کردم و دیدیم و چشمم به شومبول بابایی بود که دیدیم نه . مال من اونطوری نیست . این شد اولین کنجکاوی جنسی من ، وقتی خیلی کوچیک بودم .بعد اون هم همش در بدن پدرم چیزهای تازه ای کشف می کردم و خیلی برام جالب بود .. اما هنوز چبزی از سکس نمی دونستم . فقط در حد همون لاس زدنهای مامان و بابا . تا اینکه اولین بار من با سکس روبرو شدم و اون شبی بود که خوب یادمه خواهرم رفته بود خونه خالم که باهاش ریاضی کار کنه و بارون و رعد و برق بود . حدودا 6 سالم بود شایدم کمی بیشتر یا کمتر . اتاق منو خواهرم یکجا بود . اون شب خواهرم نبود که سر به سر هم بذاریم و کرم بریزیم تا خوابمون ببره اما من از صبحش اونقدر آتیش سوزونده بودم که زود خوابم برد . نمی دونم 3 یا 4 ساعت بعد بود که با صدای شدید رعدو برق ار خواب بیدار شدم . نترسیدم چون اصولا کم از چیزی می ترسیدم .. اما حس کردم که جیش دارم و بلند شدم برم دستشویی .تو اون خونمون اتاق منو خواهرم یه طرف سالن بود و اتاق مامان اینا او طرف دیگه که با 2 تا پله جدا می شد از سالن و دستشویی کنار اون پله ها تو یه حالت گود مانند بود … خلاصه اومدم سمت دستشویی .. چشمامم خوابالو بود .. از بین صدای رعدو برق که گاهی می زد یه صدای دیگه هم می شنیدم که هی نزدیک تر می شد . توی سالن به آباژور کم نور بود که شبا ماما روشن می ذاشت . خلاصه ( الان همتون فحش میدید که اینقدر توضیح می دم ) اما اول اینکه من عادت دارم خیلی حرف بزنم وو بعدشم اینکه دوست دارم اون حسی و که داشتم کاملا منتقل کنم .nh دانلود فیلم سکسی با لینک مستقیم دانلود کلیپ ایرانی سکسی دانلود کلیب سکسی ایرانی دانلود فیلم سکسی  تا  اخرش این  فیلم به افراد زیر 30سال توسیه نمیشه 22 21 18 +18
 

هیچ نظری موجود نیست: